vrijdag 30 oktober 2015

Kerstpaardje in hobbyjournaal


Soms zijn er van die tijden dat ik helemaal vol ben van iets en ga er dan overactief mee om. Van de ene op de andere dag is het over en komt er wat anders. Daarom nu maar besloten om mijn blog weer een wat op te frissen.

De laatste tijd werk ik veel met kaarten waarop ik borduur en dot. Ik ben op het moment een beetje NOOR moe, al dat drukke gescrap en steeds weer nieuwe dure mallen kopen. Met het borduren kun je patronen uit een boekje kopiëren en met de hand over prikken in kaarten. Het kan zonder dat er een bom ontploft, wat meestal gebeurd als ik alles tevoorschijn haal om een scrapkaart te maken. 

Dit paardje is een keer in de groep van Yvonne Creations gegeven door Yvonne en kun je zelf uitprinten.

Deze kaart heb ik een keertje gedeeld in die groep, vandaag zag ik dat hij was gebruikt in het Hobbyjournaal (nummer 128 op blz 52), in een artikeltje over de groep van Yvonne. Leuk toch dat je kaart wordt gekozen uit een groep met 3600 leden, waar heel veel kaarten worden gedeeld! Een beetje trots ben ik wel!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten